joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Tuesday 12 November 2013

✴✴✿抱抱泡泡,同污穢say NO!-全新DOVE極緻豐盈泡泡潔顏乳試用✿✴✴

其實一般我好少用標榜話好多泡泡嘅洗面產品,
因為我懶,覺得起泡好麻煩,
我係懶到連起泡網都費事買
哈哈哈

但係今次試用全新DOVE極緻豐盈泡泡潔顏乳呢個產品真係好開心,

因為啱晒我呢啲懶人用。。

Dove超細心。。連起泡網都送埋比你

另外一樣令我好開心嘅就係佢係膏狀
唔係我以前買過嘅潔面梘
收藏方便好多

睇廣告就講到啲泡泡超濃密
超細緻
但廣告效果還廣告效果
所以我決定自己試下自己用起泡網起泡
睇下係咪真係咁易起到泡
同埋啲泡起咗出嚟係咪真係濃密幼細


我跟住盒上嘅指示唔使1分鐘
就已經係度勁濃密嘅泡泡

而且吸附力真係極強!
倒轉都唔會跌,吸住隻手!
將啲泡泡放上面嘅時候,
真係超柔軟
係前所未有咁柔軟!
應該係我用咁多泡泡潔面用品,
啲泡泡最幼細架!


用後感覺清爽,
有淡淡嘅香味
用完無乾嘅感覺
而且幾水潤
可能因為佢含有精華液nutrium moisture為皮膚作深層滋潤!
每次只係需要用3cm嘅份量就已經夠洗一次面,
所以一支真係有排用!

xxx
joicy



Promote Your Page Too
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig