joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Tuesday 26 November 2013

++++唔用水都可以洗頭?!Batiste碧緹絲頭髮乾洗噴霧試用分享!++++

天氣開始凍?
正值唔方便嘅日子?
剛剛做完運動但又趕時間赴約?
早上起身訓過龍?
有頭油嘅問題?
食完燒烤個頭有陣味?
或者。。。

你單純好懶連洗頭都唔想?

咁你一定唔可以錯過我今日想分享嘅product!
就係batiste頭髮乾洗噴霧
零售價:HKD$56.9 (200毫升)
銷售點:萬寧、屈臣氏、卓悅、寶寶反斗城及各大頭髮用品專賣用品

我試用嘅係原味clean & classic fragrance
短短幾分鐘,
個頭即刻變香而且唔會再覺得"笠"
我覺得佢吸頭油同污垢非常有效
用完個頭係清爽好多
啲頭髮即刻鬆哂~

我使用嘅係原味
我本來個人會比較喜歡花香味多啲
但試完原味又覺得唔錯
係一陣非常清新淡淡的果香味

用法亦非常簡單!只需三部曲!
1. 先把罐搖勻,以30厘米之距離均勻地噴於頭皮及髮根上

2. 用指尖輕輕按摩,待數分數後,用手或密齒髮擦梳理,無需沖洗
請忽略我個癲婆樣:b)

3. 隨意創造自己喜歡造型,頭髮自然更具質感及蓬鬆


其實我以前未接觸batiste dry shampoo之前都試過用其他方法令個頭唔啱笠
例如用爽身粉。。
但我發覺爽身粉比較難用。。
而且較麻煩,好易搞到成頭都係粉:(
仲有仲有
我用護膚品同洗頭產品都一定會留意產地
batiste dry shampoo 係英國製造!
可以放心使用~
今次真係好開心,
我係英國讀書嗰陣其實已經想試
但一直都係無買到
而家終於比我試到。。
真係有啲後悔點解唔早啲買嚟用添^^
另外,batiste dry shampoo亦出咗全新《花香》、《狂野》配方 適合不同場合使用!

xxx
joicy

有興趣就like我facebook!將會有送禮活動!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig