joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Friday 6 September 2013

❤❤近期大愛,任何膚質適合的超保濕面膜!法國Decleor Paris保濕面膜❤❤

近日天氣炎熱
無論係屋企辦公室行商場
全部都開大冷氣
日日係冷氣房,
吹到皮膚都乾晒..
如果你皮膚乾到浮粉上粉唔夠貼,
或者成晚吹完冷氣皮膚乾?
大家可以試下Decleor Paris面膜!
用咗兩個多月,
效果非常滿意!



首先介紹Decleor Paris品牌背景資料
Decléor(思妍麗)於1974年創始於法國的時尚之都巴黎,
創始了全天然的美容護膚系列,宣導肌膚護理的雙重新概念—香熏治療和植物治療。
產品全部法國製造

今日想同大家分享Decleor Paris三款產品
(分別是Hydra Floral Anti Pollution系列的”flower essence”moisturising mask(左),
Hydra Floral Anti Pollution系列的”flower essence”moisturising mask(中),
Aroma Night Rose d’orient sooting night balm(右))

首先當然先介紹我的最愛
適合一般&缺水肌膚芳香防護濕潤Hydra Floral Anti Pollution系列,
”flower essence”moisturising mask,
產品上標明Rehydrates all skin types
即係能為所有膚質保濕
的而且確真係好保濕
敷完好舒服
為了試驗是否適合所有膚質,
所以我搵埋我妹妹(超敏感皮膚)同我媽咪(成熟皮膚)試驗
結果係。。
我哋用完之後
全部都愛上
而且呢款面膜滲透力超強
睇下以下嘅圖
敷上面

15分鐘後,
面膜已經完全被吸收


洗完面有脹卜卜嘅感覺



佢係白色乳霜狀


有淡淡花香
因為佢含有10%(aromatic waters of Mint,Orange Blossom)
有助鎮定柔軟皮膚,同時美白保濕

我通常係夜晚敷完面膜之後,
就會搽爽膚水
之後就會搽返Decleor Paris Hydra Floral Moisturising cream
面霜同面膜的質地差不多
都是乳白色乳霜狀


同樣透薄
不過質感係會比較滋潤
夏天的時候比較適合晚上使用,
到秋冬的時候就會剛剛好

最後我要介紹呢隻產品就唔係個個都適合
佢就係Decleaor Paris Aroma Night Roas d'orient soothing night balm



佢有陣陣香薰味
雖然佢係用來搽面的香薰膏,
但對於我來說實在太潤,



唔適合我用係面到,我會推介俾啲真係皮膚極乾嘅人用
咁點解我仲介紹?
因為我唔係用佢嚟搽面
我用佢嚟搽濕疹
因為夏天天氣熱
容易出濕疹,又乾又痕又會甩皮
搽咗呢個之後,
真係舒緩到同舒服好多

希望大家喜歡我嘅分享


Joicy's Facebook: www.facebook.com/joicybaby
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig