joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Friday 6 September 2013

◁✫✢皮膚都可以食燕窩?!Watsons屈臣氏燕窩絲炫亮白系列✫✢▻

細細個媽咪為咗我皮膚可以靚靚
所以都會燕窩俾我食
但而家有個更便利嘅方法
就係直接餵皮膚食補品
我講緊咩嘢?哈哈
我今日想同大家分享就係屈臣氏新產品-燕窩絲炫亮白系列
今次我試用嘅有燕窩絲炫亮白系列的卸妝潔面乳,睡眠面膜,肌底液同面膜。
呢個系列有咩咁特別
最特別之處就梗係含有萃取自燕窩中的活性成分如燕窩酸、水溶性蛋白、氨基酸、多種維他命和礦物質、以及表皮生長因子,能促進肌膚自我調節,刺激肌膚再生!另外燕窩絲炫亮白系列亦含有透明質酸及水解蠶絲蛋白,對皮膚有保濕嘅作用。
整個系列雖然有淡淡的香氣,
但我一啲都冇擔心會過敏
因為以上產品通過皮膚測試。
首先分享燕窩絲炫亮白卸妝潔面乳,
我用咗眼線,眼睫毛膏,同唇彩做測試。
卸得幾乾淨,加水打圈,眼線同唇彩好快就卸到,
過埋水之後連好難卸嘅眼睫毛膏都卸埋,唔錯唔錯,
而且洗完唔會乾同崩緊。
跟住就到肌底液,屬於半水半乳液狀
感覺唔笠好清爽,搽落去冰冰涼涼嘅感覺
以下我要介紹的兩款面膜都係我會推介俾大家,
因為真係好好用
價廉物美,好有驚喜!
首先介紹燕窩絲炫亮白修護睡眠面膜
好易推開!
由於夏天會開冷氣,會令皮會比較容易缺水,
到早上難上妝,所以我都會用睡眠面膜,
但係我好怕啲睡眠面膜黐立立,
或者好厚令我訓覺的時候好似帶住面具唔舒服,
但係呢款睡眠面膜完全無呢個問題,
感覺好似查咗乳液咁,
早上起身特別容易上妝!
然後仲有佢-燕窩絲炫細白面膜
面膜我真係試過敷好多,
但呢隻係我敷過最薄最貼面的
敷咗上面之後好似透明咁,
而且每塊有30毫升精華液
設計非常特別
係有3層架!
而且敷完之後塊面真係吸收晒所有精華
雖然係咁,但係啲精華無令我塊面好立但係又有皮膚飲飽水的感覺!

××××××××××××××××××××××××××××

Thank you Watsons 屈臣氏提贊助這次的產品給我試用,
更多產品的詳情,

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig