joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Tuesday 30 July 2019

joicy x 新蒲崗NIN Studio | 邊間空中瑜珈課程有咁好嘅導師!?

早前見到朋友玩開空中瑜伽
好似幾好玩
所以心思思都想試下
上網睇下有冇邊間空中瑜珈課程好
見到呢間 nin studio係新蒲崗嘅瑜珈都幾多好評
咁啱約咗朋友係新蒲崗附近食飯

所以就嚟試玩下空中瑜伽課程

今次我想嘅係星期三夜晚嘅空中瑜珈
教練叫做Yennes


其實睇邊間瑜珈課程教得好主要係睇瑜珈教練
睇簡介發現Yennes修讀體育科後,積極投入瑜珈、健身、普拉提、舞蹈等運動。
現職普拉提導師、瑜珈導師及健身教練,
擁有超過十年專業教學經驗。
她的教學理念著重身體姿勢、
肌肉與骨骼的平衡和核心穩定性,
上堂嘅時候都感覺倒佢好細心
而且因為呢度空中瑜伽課程係小班教學
最多6個人一班


除左瑜珈老師好有經驗之外,
新蒲崗呢間空中瑜伽嘅課程最吸引我嘅
係無membership 制度,
淨係有買堂
宜家真係好似無邊間瑜珈課程係唔洗買membership
係到就唔使驚有壓力會俾人sell


開始上空中瑜伽嘅時候

Yennes 會先問清楚我同埋其他學員嘅瑜珈程度


從而教我哋唔同嘅瑜珈動作
而且唔會係特別花巧淨係做啲空中瑜伽超難嘅動作用嚟呃你嘅
而係著重我哋做唔做到個動作
點樣做同埋做得啱唔啱
亦好注重基本功
仲會逐個逐個學員一一指導!


由於我係空中瑜伽新手

所以成個空中瑜伽過程Yennes都會留意我定期問我做唔做到~
好關心好體貼!
試問邊間空中瑜珈課程嘅導師有咁好!?


估唔到新蒲崗都有個咁好嘅地方做瑜珈
唔洗再搵邊間空中瑜珈課程好LU
如果你都有興趣黎新蒲崗做瑜珈
新客戶可以先約試堂再考慮購買套票架~
(查詢課程)Whatsapphttp://wa.me/85295602096
FB : ninstudiohk 
IG : ninstudiohk



********************
xxx
joicy
Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk
*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,
使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。 



SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig