joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Sunday 20 May 2018

joicy x Fabulash 日本植睫店 | 為睫毛做個泡泡Lash Spa | 美美的日本植睫毛

眼睫毛長長絕對會令眼睛更大更精神
睇落去sharp!
但如果要次次化妝都要貼假睫毛都幾費時間
所以我都會選擇植眼睫毛
不過我試過有植眼睫毛嘅唔好經歷
所以一定要搵間質量高服務好嘅植睫店


今次係Fabulash 日本植睫店做嘅睫毛我非常滿意~
做之前會好細心解釋做嘅過程
同埋會問清楚我嘅喜好同化妝習慣
而且佢仲有睫毛泡泡Lash Spa可以做添!
究竟睫毛泡泡Lash Spa 係啲咩?


睫毛泡泡lash SPA 係對睫毛最最最好的深層清潔保養 可以保持眼皮及睫毛根部的乾淨
俾睫毛需要的呼吸空間
就可以吸收好養分
長出健康的睫毛
如果睫毛根部長期不清潔
嚴重嘅會造成眼睛癢 發炎 及毛囊不健康的惡性循環架~
美睫師嘅手勢非常溫柔
整個過程都好舒服

然後就到植睫毛啦~
首先會用膠紙(唔係紙質而係布質架!)貼好雙眼
膠紙柔軟貼伏
透氣度高~
唔會有不適感

然後就開始植啦
整個過程都好舒服
又有柔和嘅音樂
我中途仲瞓著咗一陣~
而過程嘅時間大概是一個半小時

做完嘅效果我非常滿意
感覺好輕
唔會有異物感
Fabulash只採用日本生產最高級別的美睫產品
完全無過敏或者刺眼嘅問題

整完隻眼都精神好多
而且化妝時間都縮短咗好多
係眼尾加條眼線就出得街~
平時素顏睇落個樣都精神咗
男朋友話好好睇^^
如果你想每日返工之前多啲時間瞓覺
或者有時唔想化妝但都唔想個樣睇落去咁攰
我非常推介你試吓植眼睫毛~
一試就會愛上! 

********************
Fabulash 日本植睫店 Official Instagram:

********************
xxx
joicy

Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk



*********

產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,
使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig