joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Thursday 15 February 2018

joicy x 從心養生館 | 洗滌身心的旅程 | 人手淋巴理療+中藥蒸身

新年就到啦
大掃除嘅時間又到啦
除咗屋企要大掃除
身心都可以架!
講緊嘅係我係從心養生館做嘅人手淋巴理療加上中藥蒸身~
過年前工作特別繁忙
無論身心都好攰
個人唔夠瞓都有水腫問題
從心養生館提供人手淋巴理療同中藥蒸身
從心養生館位於尖沙咀
鄰近地鐵站
位置幾方便~
門面設計簡約整潔
以純白色為主
走專業路線
做療程之前
雖填上簡單嘅個人資料
等治療師更加清楚你嘅身體狀態同需要
我就選擇咗做中藥蒸身同埋人手淋巴理療
中藥蒸身有好多選擇
適合唔同嘅需要亦都可以改善以及解決不同嘅問題
仲有專為女性而設嘅草藥包!
有助女性養顏
可以益氣養血
促進新陳代謝等等
另外仲有半支蓮
有助修身排毒~
舒緩調理型
可以消除疲勞
放鬆身心!
我近排都有水腫問題
所以都揀咗纖體型
可以祛濕同加速消脂
佢含有薑根粉,薑活,茯苓粉等等
有助排水同時行血!
非常適合我
中藥蒸身嘅木桶:

 都進行過消毒
所以非常整潔!
蒸身嘅時候記得多飲水
幫助排毒
期間治療師會好細心咁嚟問你嘅需要同感覺
蒸完身之後
真係成身輕晒
出完一身汗
真係會即時覺得個身冇咁腫同重!
呢個健康方法幫我坐住減、懶住瘦~
最適合工作繁忙冇時間做運動嘅女生
另外多啲做亦改善新陳代謝
排清身體垃圾
解決手腳冰冷、經痛等嘅女生煩惱!

之後就到人手淋巴理療
先要脫掉身上嘅衣物
用毛巾包住身體
然後治療師就會問你想改善嘅身體問題
再用純熟嘅手勢幫你全身推淋巴
舒緩不適及各種痛症
 我最近著得太多高踭鞋
所以都係重點推小腿
希望可以改善酸痛同水腫問題~
按嘅過程難免會有啲"怨怨"痛
因為痛則不通
通則不痛><
捱過咗之後真係舒服晒
明顯覺得小腿位置冇咁緊~
痺痛問題亦都改善咗好多!
做完之後成個人都放鬆晒
嗰晚仲要好好訓添!
係時候迎接新嘅一年!
*********************

而家仲有讀者優惠: 
只要講出係 "joicy" 介紹,
即可以半價優惠享受任何正價療程一次。
(此優惠只限從心新客人)

*********************
從心 痛症養生美容
電話:2722 0028 / 6162 5058 (WhatsApp)  
地址:九龍尖沙咀金巴利街7至15號安聯大廈14樓A室


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig