joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Friday 14 July 2017

joicy x SkinCeuticals Advanced Medical SPA by Face College | 激光療程也可Mix & Match | 首次做激光療程

一直都比較抗拒做激光療程
亦都係因為咁樣
其實我從未做過面部嘅激光療程~
但遇到Face College開始心動
看到他們的規模同埋有朋友做過話唔錯
所以就決定處女下海
試一試~
今次我去嘅係位於尖沙咀嘅分店
非常容易就搵到因為Face College位於海港城入面~
不過敬請留意!
一定要準時到達
因為佢哋嘅booking好full!
如果吾係appointment就有機會被改期或取消~
記住留意呀!
 Face College室內環境以白色為主
有專業同潔淨嘅感覺
同時不失舒適感~
每月都有不同優惠任君選擇


有不少的報章報道Face College的優質服務
而且係呢到駐診嘅醫生係各大美容雜誌有專欄添!
醫生已經在港執業超過20年
經驗豐富!
做之前會提供熱茶供飲用~
同埋會需要你填返少少個人資料
等醫生更加了解你嘅情況同需要
針對性解決你嘅問題!

跟住我就入咗化妝間卸妝~
其實如果唔係好似我咁貪靚
最好就唔化妝
因為去見醫生同進行療程都係要素顏
咁先可以令醫生睇清楚你嘅問題~


資訊醫生嘅時間大概係15分鐘
全程會有治療師伴隨
過程醫生會為你專業分析你嘅皮膚狀態
可以或需要解決嘅問題
令皮膚可以達到更完美嘅狀態
亦都會提議你可以同適合做嘅療程
亦會細心解答您各種疑問!
最緊要係醫生非常友善
完全唔會有距離感唔敢問問題^^

見完醫生之後就可以進行療程
療程就會有治療師進行
房間整齊舒服
今日嘅旅程就係做呢兩部機~
經過頭先註冊醫生皮膚分析,
針對我關心的皮膚問題,
幫我選擇個人化的皮膚護理組合!
療程開始嘅時候治療師首先幫我潔面
跟住就用碳化鎢磨皮幫我去死皮
原來我嘅角質層非常厚
尤其是係t-zone位置!
磨皮時唔會同
感覺就似牙擦係塊面擦下擦下~
然後就開始做激光囉
做果陣真係有少少緊張 :b
話晒都係第一次 xD
頭一次做嘅感覺唔大
似有小雨點打落塊面
同埋暖暖地~
舒服嘅~
跟住到第二次
感覺會比之前大
尤其是係黑色素比較多嘅地方
感覺就似好似放咗啲爆炸糖係塊面到爆 :d
會比第一round嘅感覺熱
同埋會有啲燒焦味
不過係正常嘅~
另外,
FACE COLLEGE 亦特別配合皇牌療程「Mix & Match全方位高效修護療程」設計了3款香水,
並以3款療程名稱「Passion」、「Determination」及「Courageous」命名,
完成療程後,
可免費獲贈乙支!
我就揀咗「Determination」
聽說係呢到最受歡迎嘅味道!

Face College Official Facebook:
https://www.facebook.com/FaceCollege/
*********************
xxx

joicy

Contact: joyceyau@hotmail.com.hk

*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,

使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
*********

BeautyExchange
Qooza
Elle
Theztyle
UBLOG:
She.com
http://blog.she.com/joicy/
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig