joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Sunday 12 January 2014

蛇毒係啲乜?韓國Mask House Celebrity 類蛇毒美白•黑面膜 & 類蛇毒煥顏祛紋精華

如果從未接觸過蛇毒產品
應該會很好奇其實蛇毒是什麼
點解毒液都可以得到美白收緊效果?
首先同大家解釋什麼是蛇毒
一般我哋聽到嘅蛇毒產品其實系類蛇毒
就好似今次我要分享嘅mask house產品-類蛇毒美白•黑面膜
透過(二勝肽活躍成份)生物科技模擬蛇毒入侵人體肌膚,
令皮膚細胞於短時間内自我增生,
減少肌肉收緊,
從而改善皺紋及動態紋!
面膜係黑色的!
so cool~

有啲似貓女郎的眼罩 :b



使用3D上下兩片的設計
雖然個質地會係比較厚身的
但都好貼面
最好係瞓係度敷
因為我敷個陣可能我自己額頭唔夠闊會跌落嚟


係包裝攞出嚟嘅時候精華唔算好多
可能因為佢採取TCD™技術
面膜在體溫感應作用下先會融化等滲入皮膚
咁就唔會未敷上面之前搞到成手都係精華
敷完皮膚亮澤度是提升了
皮膚含水量提高了
保濕程度不錯
至於美白效果不算太明顯
可能我只試了一盒三片
要更明顯的美白效果我估要試多一段時間先知


100% 韓國製!




盒底明確標示製造日期

保存期為3年


我好欣賞佢哋嘅創新大膽
由男藝人翟威廉做代言人^^
因為香港其他牌子一般只會搵女藝人做代言
××××××××××××××××××××××

分享完面膜
而家就分享Mask House類蛇毒煥顏祛紋精華啦



產品含有二勝肽同透明質酸
主要功效係重點阻截皺紋及為皮膚注水保濕
用面膜一樣
都係韓國製造

一盒有三支(每支5ml)
我非常鍾意佢哋嘅設計
因為佢細細支嘅包裝唔會驚用唔切
而且乾淨衛生
唔駛用手直接掂到啲精華

再加上每次泵滿支滴管就係每次需要使用的份量
唔駛估估下要泵幾多先足夠


質地清爽唔笠
非常容易推開

使用前


使用後











皮膚亦好快吸收晒!
亮澤度提升!


用後覺得保濕功效會比去皺功效顯著
始終是用去皺產品需要有恆心
持之以恆使用才會看到成效!~^3^

xxx
joicy




contact: joyceyau@hotmail.com.hk



++++++++++++++



產品由品牌提供試用,以上全屬個人意見, 使用效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見



SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig