joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Thursday 25 April 2013

☆★joicy daylook+韓國Modi+innisfree指甲油試用+5min自制幻彩galaxy nails片!(含video)


本來想琴日出呢篇文
但係病左
唯有今日先出哪

首先我嘅時日casual look:

Glasses:Taobao($20)
Tshirt:Beams Tee
Shoes:Ta ta by belle

條褲係新買嘅
真係好好著!
好顯瘦又有彈性
佢唔會好似會出現尷尬位
而且都係$120
我係喺instagram (jasperssell)買嘅
啲衫款係特別啲嘅款
有興趣可以去睇下
仲有好多色!

早幾日行過旺角Jan’s Beauty
見佢賣得幾平
所以買左支韓國 Aritaum Modi 指甲油 - Peel-off bas coat($40)試下
好快乾
真係好神奇同方便
以後可以唔洗買洗甲水
Aritaum Modi 指甲油 仲有好多其他顏色
全部都好靚
佢有個系列叫juicy nails
好輕易可以查出漸變效果
遲啲買支同大家分享下

呢個係佢最新嘅顏色
pastel color 好靚!

跟住同大家分享下我玩甲心得
之前買左支innisfree 104
我好少試深色甲油
但係我一定要推呢支
又係好快乾,有陣淡嘅香味,
而且顏色好特別又顯白
係藍色帶紫閃粉
我仲襯埋galaxy foil貼紙
又簡單又快又美觀
唔知大家覺得點呢?
我仲拍左片

係片入面可以睇到佢嘅 Modi 甲油 神奇effect
同galaxy foil貼紙嘅用法
大家可以睇下!
希望大家鍾意哪!


希望大家支持我like我facebook哪!

thank you!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig