joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Tuesday 23 July 2019

joicy x RunPro有效舒緩跑步腳痛及改善扁平足 | 鞋墊推薦



雖然我唔係職業跑手
不過一個禮拜都會跑至少一兩次
有時都會有跑步腳痛嘅問題
因為我本身扁平足嘅問題都幾嚴重
後來試咗RUNPRO足墊跑步,
發覺真係改善到扁平足~ 係我幾推薦嘅鞋墊
佢好輕又有適當的支撐~
100%可以傳達腿部力量到地上。
可以減少雙腳與小腿肌肉的疲勞!


同埋唔會話過厚著係上嚟令到對鞋好緊~

為咗切合唔同人嘅需要
有三種足弓款式(高、中、低)~
如果真係唔知自己屬於邊類型

不妨好似我咁可以把腳弄濕然後站在白紙上面
然後貼牆合埋對腳企直,請屋企人影一張下半身既相
咁就可以更加清楚睇到自己嘅腳型架啦~
而我自己足弓如圖所示係c ,
腿形對比番係2,
所以我應該要著黃色
RUNPRO產品仲有好多特色~

佢用咗深足跟杯設計,
完全吻合足根與鞋根嘅足墊
而且有三層吸濕排汗設計,
呢種設計其中一個主要用處係可以減少因為磨擦而造成水泡!

另外,
比較特別嘅係3D足弓設計 
著落去軟軟地,硬度適中,真係好舒服
再加上吸震緩衝墊片PORON®   
係跑步個時,
隻腳落地嘅時間,
可以達到減震效果!

足弓片亦都好有彈性,
幫助到我一直擔心跑步嘅腳痛問題~
如果怕尺碼唔同其實仲可以自己剪裁
咁就達到最適合自己嘅尺寸~
有左呢對Currexsole香港,
我而家更加享受運動帶比我嘅樂趣
如果你都有因為企得耐腳痛或者搵緊方法改善扁平足,
不妨試下呢個我推薦嘅鞋墊

********************
xxx
joicy
Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk
*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,
使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig