joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Thursday 25 July 2019

joicy x Chanel | 夏天好用粉底推介 ULTRA LE TEINT

香港嘅潮濕天氣加埋最近嘅高溫
化完個妝出門口
轉頭就已經出汗容易溶妝
要keep住個妝容貼服唔用真係唔容易
對付咁可惡嘅天氣當然需要支比較持久嘅粉底啦
啱啱就試咗支新粉底
係Chanel嘅ULTRA LE TEINT
我皮膚比較白所以就用 B10
價錢就係 $480 / 30ml
雖然價錢唔算平但係so far我覺得幾好用
個色調好啱我之餘真係幾持久
唔會話耐咗會有油光滿面嘅問題
因為佢係屬於啞緻嘅妝感

質感都幾輕盈透薄
所以遮瑕度算係中上啦
持久都唔錯
出咗成日街都唔駛特別補妝

我會建議上妝之前可以搽咗滋潤度比較高嘅面霜
等個妝容更貼服

我就有用Chanel HYDRA BEAUTY CAMELLIA WATER CREAM
之前都朋友用完話好用叫我試
HYDRA BEAUTY Camellia Water Cream 主要成份有山茶花水份精華,



保濕同時令皮膚睇落更有光彩
質感輕透同埋搽上面好舒服
唔會有黏笠感
用完就更容易化到個明亮均勻嘅底妝

********************
xxx
joicy
Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk
*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,
使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig