joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Thursday 18 July 2013

✿❀✿joicy x Gooodapple.com apple box 免費美容寶盒 入面有啲咩?快啲入嚟睇下啦! ...

前排上上下網搵到gooodapple.com
跟住發現佢哋有一個叫applebox嘅免費美容寶盒每月派俾會員
只要係網上申請做佢哋嘅會員就有資格申請架啦!
好,快啲俾大家睇下佢嘅真身先!



個盒比我想像中靚同實淨,
以前我都有訂開一啲要月費嘅美容盒(glxxxxxx box),
但個盒都無咁靚同實淨,
呢個盒用完仲可以當首飾盒/儲物盒用


每期都有十多款不同牌子嘅美容產品可以試用!


而每個盒入面會有其中六款產品供試用


我就抽到以下嘅產品:



1。我的美麗日記(花椰菜面膜)->即係西蘭花面膜,有保濕作用


2。ETUDE HOUSE - CC Cream #01 Silky SPF30/PA++(試用裝 x2pcs)
我想試呢個產品好,抽到太開心啦
睇下cc同bb cream有咩分別先
ETUDE HOUSE - BB Cream Cotton Fit SPF30/PA++(試用裝 x2pcs)
下次出文就同大家做個bb vs cc cream比較啦!

3。Minerals Aromatics Health & Nature Products from The Dead Sea Body Lotion死海芳香潤膚液 (60ml)

都唔算立,滋潤度唔錯,含維他命E,比較適合夏天用,有淡淡清香味,適合任何皮膚(不含過敏症原料,致癌物質及酒精)
簡介話可以同時阻隔紫外線UVA-UVB添!

4。La Roche-Posay - UVidea XL BB Cream SPF50 PPD18 PA++++ 每日高效BB乳霜(3ml)
La Roche-Posay - Anthelios XL Dry Touch Gel-cream SPF50+/PPD31全效啞緻清爽防曬乳 (3ml)


5. The Body Shop  Nutriganics Smoothing Serum有機營膚幼滑精華素 (30ml)
呢個產品我以前已經用過,好清爽但唔會乾,而且我係敏感皮膚,用咗都覺得好舒服


6.燒倍纖 - Ultra Beauty (detox) 体の極緻 (3日體驗裝)
一日一包,好方便帶出街

××××××××××××××××××××

想申請applebox?
想知道佢哋有嘅最新消息同優惠:

+++++++++++++++++++++++++
希望大家支持下我like我facebook啦!


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig