joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Thursday 18 July 2013

✿✿一用就會愛上的韓牌!必買! (韓牌平價Benefit) Banila Co. Clean it Zero 卸妝

我估我真係中咗毒啦
中左韓風毒
鍾意韓國衫,韓國音樂,韓國化粧品,仲有。。韓國男仔
當然我今日唔係介紹韓國男仔畀大家識啦

而係我近排愛上用的卸妝膏/油?!
就係 Banila Co. Clean it Zero 卸妝
真係平靚正!幾蚊咋~
佢亦有好多唔同功能嘅卸妝膏比你揀
有俾敏感肌膚專用,有想有美白效果嘅專用,
我買咗俾敏感肌膚專用同經典嘅,


今次同大家分享經典Banila Co. Clean it Zero先啦



設計好細心!有埋小匙羹想買俾你
乾淨又衛生

驟眼望落去好似豬油膏咁,以為會好笠
但係其實佢一遇熱就會變油狀架!

我就揀咗好難落嘅mj睫毛液,眼線筆同試佢嘅卸妝程度比大家睇啦

啱啱打咗兩個圈已經見到啲卸妝膏慢慢溶緊


大概三十秒之後,明顯見到啲妝卸得七七八八


過水之後,好好好乾淨


其實我一路有用開shu uemura,
shu uemura係幾好用架我用咗都有兩三年,
不過我之前一路係係英國,可能天氣不同,
返咗嚟香港到咗夏天對我嚟講有啲油
所以轉用 Banila Co. Clean it Zero,
同樣係油嘅質地,
但相比之下雖然 Banila Co. 平過 Shu uemura 好多
但係一啲都唔輸蝕
用完唔會覺得油但又有滋潤嘅感覺
夏天用啱啱好
所以話唔同天氣都要用番唔同嘅護膚品去切合自己的需要

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig