joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Saturday 17 August 2019

joicy x Doctor's concept | 一刀美白?超美白刀療程(無創傷)

夏天紫外線高容易曬黑
想皮膚白除咗搽防曬同埋有高效美白嘅護膚品之外
想美白效果進一步提升
可以考慮下做高能量嘅儀器以達致終極美白嘅目標~
最近我就係Doctor's concept體驗咗超美白刀療程
佢配合皇牌美白專用治療頭,
集中激發肌膚細胞「循環美白系統」
從而令皮膚膠原自生 
唔駛打玻尿酸都可以令皮膚有返彈性 
除咗美白之外
仲可以減淡暗瘡印同去皺紋
Doctor's concept有幾間分店
我就去咗位於朗豪坊嘅總店
位置好方便

入到去店舖入面櫃檯職員都非常有禮貌
問我預約嘅時間同要做嘅療程
跟住就同我仔細解釋咗做呢個療程要注意嘅事項同功效
亦都有問我之前有無做過高能量嘅治療
清楚知道我最近做過嘅療程
先帶我入房啦


首先佢會幫我卸咗妝先
跟住就幫我搽咗啲維生素C 精華
令美白效果再升級
然後就將同樣加咗維生素C 精華嘅啫喱塗滿整塊面
然後就開始做療程喇~
治療師有首先同我解釋會打幾多發
一共會打300發
每邊打150發
然後就開始打
剛剛打到一下之後治療師會問我痛唔痛
抵唔抵受到個感覺
從而調較適合我嘅溫度
達致美白嘅最高效果~

做嘅過程有啲暖暖地嘅感覺
好似有幾條幼幼嘅橡筋彈彈下塊面
比平時做hifu嘅感覺仲輕
又能達致HIFU功效

過程大概30-40mins
做完之後仲會倒翻個模
令皮膚滋潤番~

做完之後效果都幾明顯
真係白咗幾度
治療師話原來療程後肌膚真係會通透美白 3-5 度
做之前係07
做完已經係04!
一口氣升咗3級!
同埋有提拉緊緻 V 面
有少少即時瘦面嘅效果

市面常見的PICO激光主要治療肌膚淺層的色素,
超美白刀療程則追擊肌膚底層的色素,
讓膚色自然從深層透白。

另一個好處係做完療程之後無恢復期,
可即時回復日常生活及工作!
做完之後記得要做好防曬同埋唔好即刻焗桑拿~

查看最新優惠詳情: https://bit.ly/2H3VooP 

Doctor’s concept 美之選
Whatsapp及電話咨詢:6900 2101
旺角旗艦店: 旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓17樓1712-15室
5大分店網絡:旺角|銅鑼灣|沙田|元朗|荃灣 網站 : https://doctorconcept.com.hk/
備注:視乎人的體質效果也會有不同,請向治療師諮詢專業意見

********************
xxx
joicy
Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk
*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,
使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig