joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Friday 19 April 2019

joicy x New Beauty | Ultra V Lift 隔空無針埋線 | 無痛瘦面一take過

剛剛又過咗生日
亦同時代表又大一歲
皮膚亦隨著年紀衰老咗一年
為咗避免下巴鬆弛
當然就梗係要做療程令輪廓提升!
以前都有打過HIFU
有用但感覺會比較大
後來我先發現原來而家嘅新科技已經可以做到無痛瘦面做埋lifting!
講緊嘅就係Ultra V Lift 隔空無針埋線

今次我就去咗位於旺角嘅New Beauty體驗Ultra V Lift嘅威力
房間寬闊乾淨
夠晒私人空間
做之前美容師會首先幫你落妝洗面
令皮膚乾淨先可以進行療程

跟住美容師就會塗上啫喱
感覺有少少涼浸浸 :b
咁就可以開始療程架啦
佢個頭好特別
同平時做嘅好唔一樣
同HIFU一樣佢都係計發數嘅
美容師會依照唔同人嘅個別需要
以制定出最適合你嘅療程
眼部同埋嘴嘅位置都會避開架
會重點做面
好似我包包面就會做多啲腮骨位置~
我最驚奇嘅係整個無創埋線療程都唔痛
只會係暖暖地嘅感覺
好舒服~
感覺似按摩緊塊面
但做完已經立刻睇到效果
睇圖片就可以睇到我做完個邊塊面係提升咗!
睇條眉毛就最明顯!
而且連皮膚都白咗
有消除皺紋嘅作用
非常神奇!

跟住做完之後個幾個禮拜
見到朋友佢地都話我皮膚好咗同埋白咗
原來埋線v面可以有埋美白效果!
仲要無痛~
我估我會keep住做咗!
努力消除雙下巴~

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig