joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Monday 7 January 2019

joicy x HKTDC | 2019 玩具及嬰兒用品展搶先看!

【2019玩具及嬰兒用品展搶先看!】

仍然好有童真嘅我今日就去咗灣仔會展
率先行咗轉BB展同玩具展~


講真我真係第一次睇BB展,

都好嘅未雨綢繆先睇睇其實BB需要啲咩產品😂

原來而家BB嘅產品咁多咁新咁得意~

其中我覺得特別有特色嘅有:

👶🏻2019新設計嘅BB車
實用得來又夠豪華~

👶🏻超多功能嘅high chair,
簡直好似變形金剛一樣無限變化~
同一張凳適合初生嬰兒到幾歲都啱用!

👶🏻無線腋窩體溫計,
我覺得第時做咗媽媽都會買嘅
因為價錢真係唔貴三百幾蚊左右
但係就唔使望住BB都會隨時知道BB嘅體溫!
仲會有溫馨提示~

👶🏻超多功能嘅媽媽奶粉袋


👶🏻可以令小朋友邊玩邊學STEM嘅AR遊戲
輕鬆訓練小肌肉發展及思考能力
仲可以學埋數字同世界各地嘅知識見聞


👶🏻迷你機械人同埋迷你遊戲機
靠互動考小朋友反應同埋溝通能力

除咗玩具展同嬰兒用品展之外,
仲有文具展!
啱晒我呢啲鍾意文具精品嘅人~
因為三個展覽合共有成3000多個參展商!

*******************

不過留意番今次嘅展覽主要係業內人士參與嘅~
想參與嘅話最好預先登記!

日期:2019年1月7-10日
地點:灣仔會展
********************
xxx
joicy

Contact:
joyceyau@hotmail.com.hk


*********

產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,




使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig