joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Friday 5 January 2018

joicy x Origin Spa | 全方位美容服務 | LPG 活瓣定位抗皺護理+養生瘦身

聖誕過後
有節日後遺症
就係個人好攰而且因為唔夠瞓都有啲水腫
要回復狀態當然要由頭到腳都保養下啦
今次我就試咗Origin Spa嘅LPG treatment,
養生同修身療程
Origin Spa分店遍布中環,沙田,尖沙咀,銅鑼灣,荃灣,元朗,旺角
地點都好多選擇
我就揀咗尖沙咀
非常近地鐵站
好方便~
設有獨立房間
私隱度高而且簡潔乾淨
做LPG之前美容師會先幫我潔面卸妝
清除面上嘅污垢
美容師手勢純熟
所以好舒服!
跟住就開始療程啦
LPG 活瓣定位抗皺護理
可以減淡皺紋同增加透明質酸!
而且有活化細胞的新陳代謝
令皮膚再一次分泌膠原蛋白及彈性纖維
做面嘅時候係夾下夾下咁嘅
唔會有痛楚
但效果唔錯
做完塊面有輕輕提升咗嘅感覺
另外仲可以做眼架!
因為LPG可以重整皮膚的膠原蛋白
令皮膚組織呈現平滑的表面
更有效刺激皮膚自生透明質
延緩皮膚老化
鎖緊皮膚水分~
令眼紋冇咁明顯~
除咗做面部療程
仲有好多不同嘅養生瘦身儀器
適合用係不同身體部位
切合番個人需要
我最近小腿比較腫脹
我就做咗4D射頻纎體護理
就係用RF機嚟幫我推鬆返小腿嘅肌肉同時纎肢
感覺暖暖的
好舒服
唔會有痛楚嘅感覺
但又可以去到水腫!
亦都能燃燒皮下脂肪~
不過當然要做多幾次先會見到明顯嘅效果啦^^
最後我就做咗負壓減脂去水護理
就係呢部儀器
佢嘅儀器頭就有少少唔一樣嘅
上邊會有唔同嘅滾珠
而且都係微暖嘅
我就用咗哩個嚟推背
最近由於比較累
好容易已經推到起沙
排走毒素
感覺亦都係暖暖嘅
不過個觸感有少少唔同
因為佢有滾珠
哩個除咗消除疲勞
仲有效地促進血液循環架~
做完療程之後真係覺得成身鬆晒
嗰晚仲可可訓!
亦都覺得小腿無咁腫脹
背脊亦都薄咗無咁厚實~
做完都有地方比你梳洗
環境舒適~
*********************
ORIGIN SPA Official Facebook:

如果你都有興趣同我一樣過一個煥然一新嘅新年
歡迎 inbox或whatsapp👄6219 8284 或致電💋3956 3596預約!
亦可Click 入連結預約:

『只適合21歲以上的女士』
*********************
*********

使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。



*********
xxx
joicy

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig