joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Sunday 13 August 2017

joicy x SHISEIDO | ULTIMUNE Power Infusing Concentrate | 四星期提升皮膚自我修復力

早喺六月嘅時候
joicy就做了第一次SHISEIDO嘅皮膚免疫力測試
經過皮膚免疫力測試可以更加清楚了解自己皮膚嘅狀態
而且快而準
只需要5分鐘就會知道測試結果
測試完第一次之後
我就開始用ULTIMUNE Power Infusing Concentrate
持續使用到而家
使用方法亦好簡單
早晚潔膚及健膚後使用
只要取按壓瓶泵2次分量於掌心,
塗勻全面就可以了~
質地清爽芳香
皮膚可以吸收晒!

期間我去咗美國旅行暴曬咗2星期仲要坐埋長途機之後果日
又再進行咗測試囉(其實做之前非常擔心皮膚狀態差過之前)
但效果竟然出奇地令人滿意

用前的多重防禦力只係64~
用後有 71!*0* 
用前的水份量只係69~
用後有 76!*0* 
彈性也有明顯改善!
由60提升到75!
結果太令我滿意啦!
因為我以為比太陽曬完同坐完13個鐘飛機
皮膚會變差
點知皮膚仲要好過未用前!
好驚訝~
而且BA姐姐又同我講當數字提升到70以上
就代表皮膚已經在穩定狀態
具有皮膚自我修復力~
但係點解會咁神奇?
因為原來ULTIMUNE優化朗格罕氏細胞,
可以鎮靜遇到壓力時會產生的傷害因子。
同時,
所以就算面對各種惡劣天氣同環境
ULTIMUNE Power Infusing Concentrate都可以令肌膚有效自我增強屏障機能,
抵抗任何傷害。
所以我嘅指數不跌反升!

ULTIMUNE的獨特香氣有助提升紓緩,進一步減少壓力傷害,
令肌膚進入良性循環。
使用1個月後,就已經有抵禦傷害、
捍衛美肌的超卓效果!
另外ULTIMUNE Power Infusing Concentrate
含有東方草本植物銀杏、紫蘇,
及西方草本植物野生百里香,
有效抗氧化、防禦有害因子,
輕輕鬆鬆提升肌膚免疫力。
而且香氣成分ImuCalm複合物蘊含玫瑰及蓮花香氣,
有助紓緩情緒,
減輕壓力
令皮膚都得以放鬆~

只要持之以恆使用ULTIMUNE Power Infusing Concentrate
皮膚真的改善了
睇嚟我要買埋呢個系列嘅其他產品 ;b
因為數字真係唔會呃人
用完嘅效果可以準確地量度到出嚟~

*********************
xxx
joicy




*********
是次產品由theZtyle.com 品牌提供,以上全屬個人意見,

使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。

*********


Contact: 
joyceyau@hotmail.com.hk


*********
BeautyExchange
Elle
Theztyle
UBLOG:
She.com


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig