joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Tuesday 23 June 2015

遇上SKII,與湯唯改寫肌膚命運


上星期參加左係海港城的"SK-II Change Destiny Museum"奇蹟體驗展,




場內總共有四個展區,
分別有Pitera歷史藝術館,
簡單解釋Pietra的誕生同了解SK-II這35年來的改變,
以及Pietara怎樣讓女士的肌膚一直晶瑩剔,
令#changedestiny奇蹟開始:



跟住就有美肌照相館,可以製作獨一無二#changedestiny的廣告相:


之後仲去咗睇美肌實證資料庫,
透過電子屏幕,
見證更多改寫肌膚命運嘅真人實證,
仲可以了解同你肌膚相近嘅女士改寫肌膚命運的故事添!



最後最後⋯
當然唔少得有SK-II Magic ring肌膚測試諮詢服務,


簡單幾個步驟就知道自己肌齡同年齡係咪相符,
美容顧問亦好細心為我打造左完善嘅方案同埋要留意嘅肌膚問題!
完成後仲送咗皇牌四部步曲試用套裝俾我慢慢試!


我仲有機會親眼見到女神湯唯!


佢一如既往以自然的妝容示人,
真人超有氣質
皮膚狀態超好!
同場亦分享左佢改變命運嘅故事~
非常同意佢講嘅幾句說話,
「只要好好預備自己,你一定可以改寫你的命運。」
「預早保養肌膚,便能越早留住你的肌膚命運。」


所以佢選擇左用SK-II嘅產品,
鎖住肌齡改寫肌膚命運~

咁我都唔可以鬆懈~
要開始使用SK-II產品盡早改寫我的肌膚命運,
感受神仙水的威力!^^

SK-II facebook:

*********************

xxx
joicy


Contact: joyceyau@hotmail.com.hk

Instagram:joicybaby

*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,

使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig