joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Monday 29 September 2014

保護牙齒健康好幫手---貝利達全效抗菌牙膏-Plus

牙齒陪伴你一生,呢句說話真係由細聽到大^^既然咁緊要,當然要好好保護!

首先要睇下我哋嘅牙齒結構先

白色果層就係琺瑯質琺瑯質係人體最堅硬的組織主要由礦物質(鈣、磷等)所組成
(source fromhttp://www.toothclub.gov.hk)
當我哋每日進食不同食物嘅時候,好容易會令琺瑯質磨蝕以及出現裂痕...

BioRepair® Plus是義大利COSWELL研究實驗室與義大利波隆那大學環境和生物結構化學實驗室合作研發的第一個牙膏,其基礎上組成的生物活性微粒,能滲透到牙齒琺瑯質的微觀缺陷和牙本質表面,執行一個有效的再礦化和修復。




BioRepair® Plus100ml($115 )
價錢屬偏高但係不含fluoride,titanium dioxide,sodium lauryl sulfate,paragens,
所以
合一家大細使用,連六歲以下嘅小朋友都可以用!
Made in Italy

牙膏係白色嘅,

每次大概需要使用兩公分嘅份量咁先夠覆蓋所有琺瑯質^^
我覺得用完啲呀嘅表面變得好滑,而且刷完之後感覺清新,係淡淡嘅薄荷味,涼涼的,味道會比我平時使用的開架牌子淡
來回刷十多下就已經係泡所以都算幾易氣泡不過啲泡就無我平時用開嘅牙膏咁濃密~

*********************
xxx
joicy
Contact: joyceyau@hotmail.com.hk

*********
產品及有關資料由該品牌提供,以上全屬個人意見,

使用效果因人而異,如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig