joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Sunday 8 December 2013

自白肌系列試用開心share!-自白肌玻尿酸濃密保濕化粧水及玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜

冬天天氣轉涼
令皮膚變得乾燥底層缺水
近日試用了自白肌玻尿酸濃密保濕化粧水及玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜
感覺唔錯


尤其是在妝前用
可以避免皮膚乾而甩皮的情況
其實係試用前我對自白肌這個牌子不太清楚
原來自白肌係台灣第一藥粧產品供應商「統一藥品」旗下品牌,
以追求「自然‧白皙‧美肌」為宗旨
而佢哋嘅最新年度代言人係范瑋琪(范范)!


我覺得佢完全演繹到「自然‧白皙‧美肌」的概念
好好首先俾大家睇下佢哋嘅真身
呢支就係自白肌玻尿酸濃密保濕化粧水
我一開始以為佢會好似一般toner咁
係水嘅質地
但係佢嘅質地其實似精華液多啲
半啫喱狀


係黏黏地咁
跟住我仲驚佢會用完好笠
因為黏黏地質地嘅產品一般會比較厚
但最驚喜
用完之後又唔會覺得笠
反而搽完後塊面幾滑同清爽
好似泵咗水咁
可能因為佢哋有三種專利型玻尿酸:
高智慧導航型玻尿酸,小分子滲透型玻尿酸,高密度鎖水型玻尿酸
特別容易滲透皮膚
為最低層皮膚補水
無香料.無酒精.弱酸性,
敏感肌膚都適用
(當然如果你真係超級敏感,最好都係問下你醫生嘅意見啦~)
但我係本身有皮膚敏感
而且皮膚超薄
用完都無敏感或泛紅的情況出現
而且一支HK$78 / 290ml真係有排用
每次用幾滴就夠
所以係一支平價好用之選!

用後皮膚充滿水份,全素顏no edit!:b

另外我亦試用了玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜






會採用咗頂級羽絨棉材質
好貼面
敷咗上面度好似睇唔到咁
敷完塊面都脹卜卜
無紅無痕無吉面無香料無酒精加上弱酸性低敏配方
補水又唔使驚塊面會敏感

賣點: 萬寧獨家發售

自白肌 - 香港facebook fanpage:

xxx

joicy


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig