joicy

Contact:joyceyau@hotmail.com.hk

Sunday 9 June 2013

✿✿ 你趕上了韓流未?迷上左韓牌stylenanda 3ce(開箱文)附上韓妹咬唇小分享(含相)✿✿

自問以前係一個日本迷,
但是近期迷上韓國的一切
係度追睇韓劇 & Runningman
當然亦開始流意韓國品牌嗱
上次分享左innisfree
今次就分享我近期新寵stylenanda嘅化妝品3ce
**************************
全部貨品由韓國ems直接寄出
大概10日左右收到
貨品包得好好
每件貨品都係獨立包裝
上面會印左價格,貨品名字同barcode
我今次買左佢嘅眼線膏同lip lacquer(其他唔係我定購嘅)
眼線膏就係12000won(大概84hkd)
有埋個掃
不過我未試用
遲啲先同大家分享用後感
************************
今次主要想同大家介紹lip lacquer
佢嘅質地好特別
介乎係唇膏同lipgloss
啲顏色都好出好sharp
不過就比較乾
紋比較多或者唇比較乾記住要查潤唇膏打底!
我買左show time同pink boom
兩支都係比較鮮艷嘅螢光系色
一支係粉紅系(pink boom),一支係橙系(show time)
黃燈下:
白燈下:
pink boom官方圖:
show time官方圖:
唔知道大家有無留意而家呢種咬唇妝係韓國好流行!
如果鍾意呢個效果不妨試下用一支綿花棒
1.用係咀中間畫一個圈
2.用綿花棒輕輕向外推開
3.再係咀中間畫多次圈
4.用手指推開
就ok架哪!
效果係咁:
假韓妹look:

stylenanda website:http://cn.stylenanda.com/
買滿50usd免郵費!
如果大家鍾意我嘅分享
不妨like我嘅facebook^3^
多謝你地嘅support!


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig